چشم به راه
چشم به راه
خدا جون ممنون که به منم یه فرشته دادی ازت میخوام خودت نگهدار فرشته ام باشی

 

سلام گلم خوبی کوچولوی مامان که الان فکر کنم اندازه یه فندقی

عزیزم اخرشبه اومدم یکم باهات حرف بزنم و بگم که چقدر زندگی منو و بابای  رو قشنگ کردی

خیلی حس خوبیه وقتی حال تو رو ازم میپرسه اینقدر بهم میرسه که نگو  نمیزاره دست به اب سفید و سیاه بزنم

مامانی شبا که بابای میخواد بخوابه اول بوست مکنه بعدشم سرشو میزاره رو شیکمم باهات حرف میزنه همین یه ساعت قبل داشت باهات حرف میزد البته داشت غیبت منو میکرد

بهت گفت بابای مامانی خیلی بده اخی هیچی نمیخوره منم میدونم تو گرسنه ای

گفت هر چی خواستی بخوری به مامانی بگو بهم بگه برات بگیرم

 

وای سرشار از عشق و علاقه میشم وقتی میبینم اینقدر خوب باهات حرف میزنه

مامانی یه جورای استرس دارم عزیزکم من میدونم بچه خوبی هستی ولی خوب اینم از تنش های مادریه

اینکه کی 3 خرداد میشه برم صدای قلب کوچولوت رو بشنوم

راستی روزی که قراره برم سنو هم تولدت حضرت فاطمه است ببین چقدر ناز و خوبی که حضرت فاطمه(س) تنهات نمیزاره  قربونش برم

امیدوارم مامان خوبی برات باشم

بابای هم میگه از روزی که اومدی تو دل من وضع کارش خیلی خوب شده میگه روزیه نی نیمه میگه پر برکت هست خوشگلکم

 

مامانی دستام خسته شد لپ تاپم گذاشتم رو شیکمم فکر کنم تو هم ناراحتی پس بریم لا لا کنیم

 

فقط این عکس اون جورابای خوشگلیه که قبلا گفتم موقع کی خواستم خبر اومدن تو رو به بابای بدم                                                  ببین چه نازه

 قربون پاهای کوچولوت بشم الهیییییییی

 

بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

 

شب خوش مامی

 



نظرات شما عزیزان:

باران
ساعت22:28---12 خرداد 1390
خيلي قشنگ مينويسي .نوشته هاتو كه ميخونم كلي گريه ميكنم.آخه منم 10 ماهه منتظر ني ني هستم.اين ماه كلومفين خوردم شوشو هم مشكلي نداره من فوليكولام ريز بود اين ماه دو تا خوب داشتم 5 روز ديگه وقت پريه دعا كن نياد ومنم ني ني داشته باشم پاسخ:عزیزم برا دعا میکنم هر چه زودتر دامنت سبز بشه

یه غریبه گذری
ساعت23:38---30 ارديبهشت 1390
سلام. مبارک باشه. انشاله به سلامتی . منم 6 سال بیشتره که منتظرم خصوصا اینماه. دعاکن که روز تولد حصرت فاطمه (ص ) ، چک منم مثبت شه و منم به آرزوم برسم.

لیلا(مامان آروین)
ساعت15:33---30 ارديبهشت 1390
سلام عزیزم من هر از گاهی به تاپیکتون سر میزدم اومدم ببینم چه خبر که خبر بارداریتو شنیدم واقعاًخوشحال شدم امیدوارم به سلامتی زایمان کنی و نی نی نازتو بغل بگیری منم قراره خرداد زایمان کنم برا سلامتی نی نی منم دعا کن

مامان کیارش
ساعت18:34---29 ارديبهشت 1390
سلام عزیزم خوبی انشالله به سلامتی زایمان کنی و زندگی تون سراسر زیبایی باشه

راستی لپ تاپ و دیگه رو شکمت نزار گلم

اینم بگم امروز دعای معراج و به نیت حاجت رواییت خوندیم الهی که به آرزوهای قشنگت برسی


نگین
ساعت17:10---29 ارديبهشت 1390
vaghti fahmidam bardari az tahe ghalbam khoshhal shodam.omidvaram ye nini salemo nazo topol lkhoda behet bede.booooooooooooos

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهچهار شنبه 28 ارديبهشت 1390برچسب:, توسط ارتیمیس
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.